tisdag 1 december 2009

Jävla le-unge...



Johanssons jänta berättade om ett klipp jag missat. Fick det skickat av Larssons pojken nu...

Definitionen av le-unge har aldrig känts så given. Om man bortser från alla snorungar som under tidigt 90tal nyttjade "kalle koskit långnäsa" liiite för mycket. Mallgrodor är också le-ungar, kom jag på nu. Hursom.

Dagen: När jag inte ser på meningslösa youtubeklipp eller lyssnar sönder på min ny-gamla vän Van så förbarmar jag mig själv att jag ännu inte införskaffat en hårtrimmer, trots att jag klippt halva min klass. Vart gick det snett kan man undra? Jag vill kunna spontan snagga när helst jag vill. Fan. Ni säger; Önska en i julklapp då! Ja jag veeeet. Jag ska ju.


Jag hatar ordet "ju".

1 kommentar:

  1. HAHAHA.
    Jag visste inte att Kalle ha vart med på TV.
    /Pi

    SvaraRadera