måndag 7 december 2009

To be bold...

Ett litet tips i all hast mon amies: Börja inte rensa avloppet nattetid. Det låter förmodligen som en bra idè i tankefabriken, när man ändå är vaken och har lite överskottsenergi tillövers. But trust me. It`s not. Så. Ja. Jag låter resten av historien vara osagd... Just take my advice.


Ja, och nu undrar ni kanske vad som hände med den där hårtrimmern jag skulle önska mig, eftersom den inte är med på nedanstående lista. Då kan jag tala om för er att jag helt enkelt lånade den trimmer vi köpt till richy på hans födelsedag. En present jag förordade eftersom jag slarvat bort ett tillbehör till hans gamla trimmer. Det kallar jag lömsk finess. Så nu sitter jag här med bortrakat bakhuvud och känner mig tillfreds att jag slipper "slösa" en önskning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar