torsdag 10 december 2009

Kvällslektyr...

Jag har fortfarande inte “skruvat” ihop avloppsrören. Eftersom jag råkat skruva fast fel del i handfatet och den därmed fastnat. Så nu rinner vattnet rakt ner på golvet istället. Rätt behändigt faktiskt, då detta innebär att det aldrig kommer bli stopp igen. Always look on the bright side of life as the phytons said.
Vilket i sig egentligen bör uppfattas som rent och skärt hyckleri. Jag äger inte de orden och de kommer aldrig äga mig. Missuppfatta mig fel.

Johan och Lennart tycker att lycka är överskattat. De menar på att det inte finns något som går upp mot lite ångest. Det ska skava. Jag tänkte skriva att det tål att tänkas på, men det vore fullständigt absurt, alla måste ha tänkt på detta, säkert tusen gånger om. Så jag säger istället, Farbror Johan och Farbror Lennart har också funderat över detta här med lycka, så ni är inte ensamma barn.

Good night still up for a fight.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar