måndag 14 september 2009

Damn you lumberjack!

Åh nej. Typical. Läste på Mutt`s blogg att hon väntade på "mannen under trappan". Sett den nämnas i annat forum och tänkt att den serien måste jag följa. Präntar in svt.se i sökfältet. Klockan är strax efter 23.00 och på grund av fuckad dyngsrytm trivs jag bäst i mörkret likt min secret lover - Mitchell the vampire. Skillnaden mellan mig och Mitchell är kanske just att han är vampyr, och att han delar hushåll med ett spöke och en varulv, vilket eliminerar risken att bli rädd för sådant som vi andra töcken skiter i brallan av. Så nu sitter jag här. 00.02 (ja, saken blir givetvis inte bättre av att spöktimmen är slagen) har lätt hjärtklappning, tittar misstänksamt ut genom ett av mina fönster som fortfarande har persiennen vinklad. Mardrömmen vore att se en dvärg-"lumberjack" med gula tänder flina åt mig i persiennspringorna, damn you Quad(?). Men hörrni, jag sitter nog kvar här tills det ljusnar. Tänk inte på mig, jag klarar mig. Jag har vatten och nikotinfrisnus nära tillhands.

Jonas Karlsson har ju annars ett fördelaktigt yttre, ser möjligen en aning bortkommen ut. Mm... Och snart börjar American Choppers. Mikey är kul och kobent. Mjölk är gott. Och jag gör precis vad som helst för att försöka tänka på annat än - Quad!

1 kommentar:

  1. Men lilla lilla hjärtat! Jag var med mörkrädd igår natt. Då är det dumt att man spenderat natten på skilda platser. Damn

    SvaraRadera